Bij Robbert en Nica in Ngaruawahia

30 december 2017 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

Huis van Robert en NikaZaterdagochtend reden we richting Hamilton. Daar woont mijn neef Robbert in Ngaruawahia die ik in 1973 voor de eerste en de laatste keer had gezien in Nederland. Hij woont daar samen met zijn vrouw Nica en hun dochter Briar (22) en zoon Keeghan (19). De oudste zoon Stefan (25) woont en werkt in Auckland en hun tweede zoon Oliver (24) woont en werkt in Hamilton.

Familie van Woerden: Robert, Oom Siem, Keegan en NikaHun huis ligt op een heuvel waar je 360 graden rondom ver uitzicht hebt.  Er liepen 3 koeien op de heuvel, die later als biefstuk op hun bord komt te liggen. Oom Simon was er ook en het was heel fijn om hem ook weer te zien.

WaterskienNa de lunch gingen we naar een meer 2 km verderop met hun boot achter de auto. Geweldig, alle kinderen waren thuis gekomen om te gaan waterskiën met elkaar.

Waterskien met hele gezinDirk en ik zaten beurtelings op de boot en zo konden wij alle kinderen in actie zien. Zelfs Robbert vloog over het water. Alle kinderen zijn zeer actief en goed in verschillende sporten. Zie de video's.

Boston heeft Dirk zijn plaats ingenomen's Avonds hebben we met z'n vieren een heerlijke steak (400 gr) van de barbecue gegeten. Daarna hebben we een wandeling van 1 uur langs de rivier Waikato gemaakt samen met hun honden Boston en Rosie om het eten te laten zakken.

1. Nela:
    1 januari 2018
    Gezellige sportieve foto,s ,met oliebollen ?!!!
    En lekker weertje.
    Wat een weidsheid!Geniet er verder masr lekker van!
  2. Ben en Tiny valstar en Marja sonneveld:
    8 januari 2018
    Lieve tineke en Dirk wij hebben hier in Nederland zojuist jullie prachtige reisfotosin New zeeland bekeken ,wat is het er erg mooi en wat fijn om zo ook even ome Huug en tante doortje ,ome Siem en de rest van de familie te zien en hoe ze er wonen en jullie met elkaar genieten !vooral omdat pa en ma er in 1989 ook geweest zijn!we wensen jullie nog een hele fijne reis toe !en iedereen ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar