Een gelukkig nieuwjaar!

1 januari 2018 - Hobbiton (Matamata), Nieuw-Zeeland

Hobbits Dirk en TinekeDeze twee Hobbits wensen jullie allen een gezond en voorspoedig 2018 toe!

Bedankt voor de leuke reacties. We hebben nog een heel eind voor de boeg, dus wordt vervolgt ...

Dirk & Tineke

1. Nela:
    2 januari 2018
    Voor jullie dezelfde wensen....
    Jaaaa ,we wachten rustig op de volgende ,,,aktie,bezigheid.,,
  2. Rianne:
    2 januari 2018
    Tineke en Dirk, ik wens jullie een mooi en vooral gezond 2018 toe. Een bijzonder jaar is het door deze reis voor jullie toch al. Geniet ervan, groetjes Rianne
  3. Lydia van Dijk:
    Jullie ook een gezond en gelukkig 2018!!! 🥂
  4. Jeannet Koehorst:
    2 januari 2018
    Happy New Year! Ik wens jullie een mooi, goed en gezond jaar toe. Geniet nog verder
    Van jullie reis. Ik kijk al weer uit naar het volgende verhaal.
    Wat leuk om jullie zo te volgen..
    Groetjes Jeannet
  5. Esther de Leeuw:
    Lieve Tineke en Dirk.
    Voor jullie ook een heel fijn gelukkug en gezond 2018 . Het begint al goed met jullie mooie reis!!! Heel veel plezier nog samen hoor!!! Geniet er lekker van!!! Liefs van Rene en Esther xx
  6. Ina van Klinken:
    2 januari 2018
    Een heel gelukkig nieuwjaar! Ook namens Hans. Wat leuk om zo jullie reis te volgen.. vooral genieten..
  7. Anne Janssen:
    2 januari 2018
    Tineke en Dirk de beste wensen voor het nieuwe jaar die jullie geweldig zijn gestart. Heb nu net alle belevenissen in 1 keer achter elkaar gelezen. Geen tijd gehad tot nu toe, maar het smaakt naar meer. Blijf schrijven dan blijf ik genieten! Lieve groet Anne
  8. Jacob Roep:
    2 januari 2018
    Hallo ome Dirk en tante Tineke, wat herkenbaar die Hobbit omgeving van de films. Nog de beste wensen voor 2018!
  9. Jarina:
    3 januari 2018
    Jullie ook de beste wensen voor het komende jaar! Wat prachtige verhalen, heel leuk om te volgen!
  10. Petra:
    4 januari 2018
    Dat wordt na de vakantie weer een Lord of The Rings/Hobbit sessie :-)
  11. Ellis:
    6 januari 2018
    Leuk! Jullie ook de beste wensen!